Framme!!

Nu är jag här! Efter en sjuhelsikes lång resdag sitter jag nu här nere i vandrarhemslobbyn. Om man bortser från den timme jag satt och blundade på planet har jag varit vaken i ca 25 timmar. Är lite småtrött i ögat med andra ord. Resan fortlöpte på det stora hela helt klanderfritt. Vi blev ca 2 timmar försenade från London pga någon slags luckdörr under planet som var lös och behövdes fixas, som tur var verkade lagningen hålla hela vägen. Jag måste erkänna att jag blev väldigt imponerade av British Ariways underhållningssystem. Man fick själv välja vilka filmer som skulle betittas under flightenoch valet föll på Wolverine och nya Star Trek.


Vi hängde lite ovanför Grönland

Väl framme i Vancouver möttes vi av strålande sol och 20+ gradig värme. Det var fortfarande shorts och t-shirt-varmt när vi vid 21:30 snåret promenerade tillbaks till vandrarhemmet efter att ha intagit en hamburgare (såklart!) och en lokal öl. Vill också rikta ett varmt tack till Adams blivands korridorskompis Colten (ej att förväxla med skjutvapnet) som hämtade oss på flygplatsen. Genom ett mindre mirakel fick dessutom berget av packning plats i hans inte helt jättestora WV-kombi.

Fredrik och jag bakom packningen i bilen (jag till höger)

Imorgon väntar upptäcksfärd i den nya hemstaden med besök i bla Stanley Park. Exciting times!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en underbar resa;)

En hel timmes blundande skall inte underskattas!

2009-08-21 @ 16:37:23
Postat av: Kristoffer Darj

Du syns verkligen bakom packningen.... not

2009-08-21 @ 16:57:24
URL: http://matango.blogspot.com
Postat av: Anonym

Colt! Tänkte du också på Super? :)

2009-08-21 @ 23:01:53
Postat av: Carnbro

uh, inte ett dugg avundsjuk, spöregnat 12h i streck här, love it!

2009-08-22 @ 00:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0