Snö!

Det har dumpat rejält i Whistler under november månad. Så pass mycket att de öppnar redan till helgen. Gissa vem som just blev övermotiverad att skriva klart sitt arbete tills på fredag?



Nästa helg kommer min mor och min moster på besök. Det ska bli fantastiskt roligt att se dem!


I övrigt har jag inte så väldans mycket att rapportera för tillfället. Mina midterms är avklarade och jag måste faktiskt tillstå att vi har ett ganska så bra system i Sverige där vi oftast har tid att tänka under tentorna. Här är det mer åt skriv-så-mycket-du-hinner-av-det-du-kan-eller-det-första-du-kommer-att-tänka-på hållet.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Skidor.. I november.. Sjukt fuskigt!! Jag vill, jag vill, jag vill!!! :)

2009-11-12 @ 12:18:42
Postat av: Boel Crona



Hoppsan, har du en brorsa och alltså även en faster???? Det är mer än jag visste..... Ha,ha, ha

2009-11-12 @ 16:18:20
Postat av: Boel Crona

Sorry!!!

Jag menade förstås "har jag en brorsa.." Ja, där ser man. Man ska inte försöka göra sig rolig på andras bekostnad.

2009-11-12 @ 16:30:01
Postat av: Crona

Oj, så går det när man har bråttom...

2009-11-12 @ 18:06:28
URL: http://crona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0