Elda för kråkorna

Hittills har jag avhållit mig från att skriva några anekdoter om energianvändningen i nordamerika men nu kan jag inte hålla mig längre. Är det konstigt att Kanada använder så mycket energi per invånare när de kokar vatten på detta sätt:


Det finns tre stycken andra plattor att välja på så varför ta den största??

Men vem orkar väl bry sig om sådana världsliga problem när det är fredag. Idag anordnar UBC Ski and board club en fest med skogshuggar och cowboy-tema. Jag glömde dessvärre att ta med både min revolver och min motorsåg så något pris för bästa utklädnad blir det inte denna gång.

Kommentarer
Postat av: eben

Vattenkokare då?

2009-10-17 @ 09:29:54
Postat av: Crona

Ja vi har vattenkokare...

2009-10-19 @ 05:51:09
URL: http://crona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0