Äntligen!

Till att börja med vill jag be om ursäkt för den dåliga uppdateringen på sistone. Jag har haft fullt upp med tentapluggande, tentaskrivande, skidåkning, julfirande etc. Förhoppningen är att bloggningen ska ske en smula mer frekvent nu när jag är tillbaks i vardagsgängorna.

Sedan vi sågs sist har jag bland annat hunnit med att fira Thanksgiving nere hos mina släktingar i Seattle, USA. Det var en supertrevlig visit där jag verkligen behandlades som en i familjen. Jag bodde hos Al, som är min farfars halvbror, och hans supergulliga fru Donna.



Jag har också hunnit samla på mig en hel del skiddagar. Whistler/Blackcomb är verkligen helt fantastiskt.





Jag har också sett min första NHL-match live.



Som sagt har jag också firat jul och nyår. Julen spenderades uppe i Whistler och vi lyckades samla ihop förvånansvärt många svenska jul-rätter (tack IKEA!!). jag vill också passa på att tack internet för möjligheten att avnjuta Kalle Ankas och hans vänners julhälsning.

Kommentarer
Postat av: amo

Det var banne mig på tiden!

Kul att man kan ha det lite som hemma på julen fast man inte är det...



Ser fram emot fler uppdateringar nu :)

Kram och god fortsättning på dig!

2010-01-06 @ 13:07:11
URL: http://rotan.nu
Postat av: Mats

Jag ska försöka, jag lovar. Glad fortsättning till dig med :)

2010-01-06 @ 18:01:24
URL: http://crona.webblogg.se/
Postat av: Jonas

Skönt att veta att du lever!

Hoppas ni får det king när Anders och Lucas hälsar på!

2010-01-11 @ 18:46:17
URL: http://sidelakesallskapet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0